Skip to content
Tags

,

ajvar

11 marca 2014

Staliśmy objęci w półmroku cali we łzach. Zaciskałam z bezsilności dłonie na jego ciele i znów byliśmy obnażeni przed sobą jak kiedyś, tym razem w mokrych od rozgoryczenia ubraniach. Mętne szmaragdy zaglądały we mnie, takie znajome… a ja krzyczałam z bólu. Krzyczałam w sobie, bo żal rozrywał mi ciało. To pękło serce. Obudziłam się kiedy świtało. A potem rozlałam mleko. Przecięłam się krojąc morele i w dodatku w ręce wpadła mi stara etykieta z oryginalnego serbskiego ajvaru. To była koszmarna noc i poranek obłędnych przypadków.

* Nie wiem, czy to była koszmarna czy cudowna noc. Waham się do teraz.

From → psycho za

Dodaj komentarz

Skomentuj

